• KIA
  • KIA
  • KIA
  • KIA
  • KIA
  • KIA
  • KIA
  • KIA

God service på KIA, BMW og andre mærker

En hård påstand, men det er, hvad vore medarbejdere indestår for. Serviceudgifter er i dag en stigende del af bilbudgettet. Derfor er det vigtigt, at vi giver vor kunde, hvad han/hun betaler for, hverken mere eller mindre. En stram kalkulation levner til gengæld ikke midler til alt for mange "krumspring", men den sikrer til gengæld, at kunden, der ikke ønsker mere end "højst nødvendigt" kun betaler det højst nødvendige. Vi er certificeret af flere importører m.f. i diverse koncepter som Iso 14001 Miljøcertificering, QMA,DAF-Miljøcertificering, værksteds- og værktøjskontrol. Vi anvender udelukkende originale reservedele - det er et princip.
Vores servicepriser

Skal man tro pressens undersøgelser, er prisen på service en flygtig størrelse. Sagen er den, at serviceintervallerne er vidt forskellige fra model til model. I fordoms dage var det for hver 5.000 km. Så blev det for hver 15.000 km med et olieskift ind imellem og idag skal vore nye biler ofte kun tilses for hver 30.000 km eller 2 år vejl. Men en ting er sikkert - Københavnerpriser "oplever" du ikke hos meiniche. Hos meiniche oplyser vi altid gerne prisen, før du handler.

Synes du, vi er for dyre, så er det bare ærgerligt for os, så får vi måske ikke ordren. I udgangspunktet udfører vi altid som et minimum, hvad servicebogen anviser. Serviceaftale med i prisen, eller fast pris pr. kilometer.

Når du køber eller (opp)leaser en ny KIA eller BMW - uanset om det er firmakøb, eller leasing, så er servicen altid inkluderet i prisen du betaler pr. måned hvis du ønsker den facon. (dæk dog undtaget). Ejer du selv bilen, kan du sagtens få en servicekontrakt alligevel - du skal blot ringe 96101181 til eftermarkedschef Peter Hasse, der spørger lidt ind til dine kørselsmønstre, før han laver dig et godt tilbud.

SERVICE BOOKING

Når skaden er sket...
Kan du trygt og roligt overlade den til vor sagkyndige karrosseriafdeling, der har de sidste nye værktøjer for branchen - og de bedste karrosseriteknikere til at bruge dem. Vore teknikere deltager jævnligt i karrosserikurser i Danmark, Sverige og München. Du kan bestille on-line på service@meiniche.dk Du får svar retur første kommende arbejdsdag, eller inden for åbningstid samme dag.
Meiniche Service Åbningstider
Meiniche Service har åbent mandag til torsdag fra kl.07:30-16:00 og fredag fra kl.07:30-14:00. Tidsbestilling på telefon 96 10 11 88 - eller hele døgnet på service@meiniche.dk NB! Du kan aflevere og afhente bilen uden for normal åbningstid i salgsafdelingen.
Hvis uheldet er ude...
Ring til BMW Mobile Care på +45 8030 4045. Tilgængelig 24 timer i døgnet - service m.- 07:00 - 22:00. Gratis på BMW op til 5 år. Har du et andet bilmærke, og finder du ikke hjælp, er du velkommen på telefon 4050 3033 - så skal vi prøve om vi kan hjælpe dig uden for normal åbningstid. Et tilbud - ingen garanti.
Meiniche Service Åbningstider
Meiniche Service har åbent mandag til torsdag fra kl.07:30-16:00 og fredag fra kl.07:30-14:00. Tidsbestilling på telefon 96 10 11 88 - eller hele døgnet på service@meiniche.dk NB! Du kan aflevere og afhente bilen uden for normal åbningstid i salgsafdelingen.