Skip to main content
Autoriseret BMW Service

BMW Service hos Meiniche

Her får du en specielt god oplevelse, når Lars Pedersen og vort dygtige BMW serviceteam tager sig godt at dig og din bil. 

Vi udfører præcis den serviceopgave, som BMW fabrikken finder påkrævet for opretholdelse af bilens garanti, der ydes på alle nye BMW modeller, som er Min. 2 års fabriksgaranti (kan forlænges) og yderligere en udvidet batteri garanti hhv. 8 år/160.000 km. på El-biler og 6 år/100.000 km. på Plug-in biler.

HVAD KOSTER DET ?
Et meget relevant spørgsmål, som du bør stille, uanset hvor du henvender dig om service på din BMW. Det hele for den halve pris holder aldrig  vand. Spørg ind til, hvad du får for pengene. Tjek også, om du fik, hvad du betalte for, når du henter bilen igen.
Der findes et hav af reservedele, der ligner originale BMW reservedele til forveksling, men de er typisk hverken billigere eller bedre. Spørg os derfor, før du servicerer din BMW. På den måde sikrer du dig værdi for pengene. Vi står klar til at servicere dig.

  • BMW Service
    God service på BMW og andre mærker

    En påstand, men det er, hvad vore medarbejdere står inde for. Serviceudgifter er i dag en stigende del af dit bilbudget.

    Lars Pedersen, Værkfører
    Telefon 96101185
    Mail: lars@meiniche.dk 

    Peter Hasse, Værksteds adm./Skadeafd. 
    Telefon 96101181
    Mail: hasse@meiniche.dk

    Derfor er det vigtigt, at vi giver vore kunder, hvad han/hun betaler for, hverken mere eller mindre. En stram kalkulation levner til gengæld ikke midler til alt for mange “krumspring”, men den sikrer til gengæld, at kunden, der ikke ønsker mere end “højst nødvendigt” kun betaler det højst nødvendige. Vi er certificeret af flere importører m.f. i diverse koncepter som ISO 14001 Miljøcertificering, QMA (kvalitets styring), Teknologist institut  værksteds- og værktøjskontrol. Vi anvender udelukkende originale BMW reservedele – det er et princip.

  • Reservedele og Tilbehør

    Har du brug for tilbehør og eller reservedele til din BMW, så kontakt vores reservedels lager direkte på telefon 96101199 eller send en mail reservedele@meiniche.dk

    Kim Jung Hansen 
    Telefon 96101191
    kim@meiniche.dk

    David Kudst
    Telefon 96101192
    david.kudsk@meiniche.dk

  • servicepriser
    BMW servicepriser

    Skal man tro pressens undersøgelser, er prisen på service en flygtig størrelse. Sagen er den, at serviceintervallerne er vidt forskellige fra model til model.

    I fordomsdage var det for hver 10.000 km. Så blev det for hver 15.000 km med et olieskift ind imellem og i dag skal vore nye biler ofte kun tilses for hver 25-30.000 km eller 2 år vejl. Men en ting er sikkert – Københavnerpriser “oplever” du ikke hos os. Hos Meiniche oplyser vi altid gerne prisen inden du kommer, og hvis du tilføjer en servicekontrakt, er du sikret fast pris hele vejen.

    Spørg os før du handler. 

    Synes du, vi er for dyre, så er det bare ærgerligt for os, så får vi måske ikke ordren. I udgangspunktet udfører vi altid som et minimum, hvad servicebogen anviser. Serviceaftale med i prisen, eller fast pris pr. kilometer. Når du køber eller leaser en ny BMW – uanset om det er firmakøb, eller leasing, så er servicen typisk altid inkluderet i prisen du betaler pr. måned hvis du ønsker den facon. (dæk dog undtaget).

    Ejer du selv bilen, kan du sagtens få en BMW service kontrakt – du skal blot ringe 96101181 til eftermarkedschef Peter Hasse, der spørger ind til dit kørselsmønster, før han laver dig et godt tilbud.

  • Tegn en serviceaftale til din BMW
    BMW Service Inclusive

    Til service hører  ud over almindelig servicering, også løbende opdateringer af bilens elektronik, så du opnår optimal ydelse og mindst muligt brændstof forbrug, karosseritjek, som sikrer opretholdelsen af de 12 års gennemtæringsgaranti, og ikke mindst den erfarne BMW teknikers kritiske øje rundt om bilen. 

    Med en BMW BSI Servicekontrakt er du sikret at alle de små ting bare sker, uden du skal tænke over noget selv, og kan glæde dig over at du kun skal betale for service besøg blot én gang. Det er billigere end du tror, og der er mange penge sparet ved at indgå en serviceaftale. 

    FÅ FAST PRIS TILBUD PÅ SERVICE KONTRAKT. 
    Kontakt værkstedschef Peter Hasse på tlf. 96101181 

  • servicepriser
    Hvad betyder autorisret

    At vi er ”autoriseret” betyder, at vi er et godkendt mellemled mellem kunde, importør og fabrikker.
    Vi har  i modsætning til den ikke  autoriserede del af servicebranchen – forpligtet os til løbende at specialuddanne vores BMW teknikere, at råde over de specialværktøjer, der kræves for at kunne yde ultimativ service, og at fornuftigt omfang lagerføre originale reservedele, der passer nøjagtigt til de enkelte modeller.

    Til service hører også løbende opdateringer af bilens elektronik, så du opnår optimal ydelse og mindst muligt brændstofforbrug, karosseritjek, som sikrer opretholdelsen af de 12 års gennemtæringsgaranti, og ikke mindst den erfarne BMW teknikers kritiske øje rundt om bilen. 

BMW Service Video

For at gøre det let for sig at træffe beslutninger om evt. opgaver der ligger ud over det vi i forvejen har aftalt, så sender værkfører Lars Pedersen (96101188) dig en kort video med beskrivelse af vore observationer, der giver dig information nok til, at træffe beslutning om du ønsker opgaven udført men vi har bilen adskilt, eller om du evt. vil vente til senere…

Det er lettere, hurtigere og billigst for dig at få opgaven løst med det samme, mens vi i forvejen har bilen på liften. Go fornøjelse vi glæder os til at se dig.

Vi ved en masse om el-biler og det der hører med til at træffe de rigtige valg i forbindelse med køb af elbil, men også brugen af den når den står hjemme i carporten. 

KONTAKT OS

ALT HVAD  DU HAR BRUG FORAT VIDE OM AUT. BMW SERVICE

Kender du alle fakta om din bil?

Følg med i den tekniske inspektion af din bil med vores nye værktøj – BMW Service Video. Overlad din BMW til vores værksted, og du vil modtage en besked med en video med inspektionen af din bil, en beskrivelse af dens tilstand og en klar serviceomkostningsvurdering. Alt du skal gøre er, at markere og bekræfte omfanget af reparationer i den tilhørende oversigt, så værkstedet kan starte arbejdet med det samme. BMW SERVICE VIDEO – TRIN FOR TRIN.

  1. Et servicebesøg – lav en aftale og aflever din bil.
  2. En videooptagelse – vores servicetekniker vil filme inspektionen af din bil.
  3. Meddelelse – du vil modtage en sms eller e-mail med et link til video og tilhørende oversigt.
  4. BMW Service Video – se videoen og en beskrivelse af din bils tekniske tilstand.
  5. Oversigt – få de aktuelle omkostninger og farvekoden, der indikerer hvor meget det haster med reparationen. 
  6. Godkendelse – godkend omfanget og omkostningerne ved reparationerne med det samme.
HER KAN DU BOOKE BMW SERVICE HOS MEINICHE

Bookingformular

  • Brug formularen

  • Skriv dit navn og evt. dit firma

  • Skriv dit telefon nr. og e-mail i formularen

  • Vælg bilmærke du skal have service på

  • Skriv din bils registreringsnummer

  • Skriv din bils kilometerstand

  • Vælg serviceområde

  • Beskriv dine behov og ønsker
  • Vi kontakter dig indenfor 24 timer

    Vælg bilmærke

    Her kan du foretage dine ønskede servicevalg!

    Modtag nyheder om modellanceringer, nye modeller, eller stærke tilbud. Tilmeld dig nu!

    Bayern AutoGroup Nyhedsbrev

    Du tilmelder dig nyhedsmails hos os, skal du ikke være bange for, at din mailboks bliver overfyldt og vi passer selvfølgelig godt på dine informationer. Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsmails fra os, kan du altid let framelde dig igen, du skal bare klikke på linket ´Afmeld nyhedsbrev´ i bunden af nyhedsmailen. Nemmere bliver det ikke.

    Vi glæder os til at skrive til dig.

    Meiniche & Bayern