Meiniche – Service og skade reparation
Når du besøger vores serviceteam, der ledes at Peter Hasse og Lars Pedersen, så kan du trygt læne dig tilbage og nyde besøget. De og deres dygtige team af specialister på 3 bilmærker, servicerer dig og din bil til perfektion, og ikke mindst til et smil med på vejen, til vi ses igen.
Service Center – Ring 96101188
Skade Center – Ring 96101181
Vi lover dig høj servicekvalitet og altid gode oplevelser
Det kan vi til enhver tid love at vi står inde for.
Serviceudgifter er i dag en stigende del af dit bilbudget. Derfor er det vigtigt, at vi giver vore kunder, hvad han/hun betaler for, hverken mere eller mindre.
En stram kalkulation levner til gengæld ikke midler til alt for mange “krumspring”, men den sikrer til gengæld, at kunden, der ikke ønsker mere end “højst nødvendigt” kun betaler det højst nødvendige.
Vi er certificeret af flere importører m.f. i diverse koncepter som ISO 14001 Miljøcertificering, QMA (kvalitets styring) , DAF-Miljøcertificering, værksteds- og værktøjskontrol. Vi anvender udelukkende originale KIA reservedele – det er et princip.
Originale Reservedele og tilbehør
Vi anvender udelukkende originale reservedele, når vi servicerer din bil, og dig – det er et princip. Fordi kvaliteten er bedre og holdbarheden testet og afprøvet – de holder længere, men er typisk ikke ret meget dyrere.
Du kan også bestilte originale reservedele og originalt tilbehør til KIA, BMW og Mini hos Meiniche
-
Service ÅbningstiderMeiniche Service Åbningstider
Meiniche Service har åbent
Mandag til torsdag fra kl.07:30-16:00
Fredag fra kl.07:30-14:00.
Tidsbestilling på telefon 96 10 11 88 – eller book hele døgnet !
NB! Du kan aflevere og afhente bilen uden for normal åbningstid i salgsafdelingen hverdage til kl. 17.00 -
Er uheldet ude?Når skaden er sket
Du kan trygt og roligt overlade din bil til vor sagkyndige karrosseriafdeling, der har de sidste nye værktøjer for branchen – og de bedste karrosseriteknikere til at bruge dem. Vore teknikere deltager jævnligt i karrosserikurser i Danmark, Sverige og München. Du kan bestille on-line på service@meiniche.dk Du får svar retur første kommende arbejdsdag, eller inden for åbningstid samme dag.
-
servicepriserVores servicepriser
Skal man tro pressens undersøgelser, er prisen på service en flygtig størrelse. Sagen er den, at serviceintervallerne er vidt forskellige fra model til model.
I fordomsdage var det for hver 10.000 km. Så blev det for hver 15.000 km med et olieskift ind imellem og idag skal vore nye biler ofte kun tilses for hver 25-30.000 km eller 2 år vejl. Men en ting er sikkert – Københavnerpriser “oplever” du ikke hos Meiniche. Hos Meiniche oplyser vi altid gerne prisen, spørg os før du handler. Og hvis du tilføjer en servicekontrakt, er du sikret fast pris hele vejen.
Synes du, vi er for dyre, så er det bare ærgerligt for os, så får vi måske ikke ordren. I udgangspunktet udfører vi altid som et minimum, hvad servicebogen anviser. Serviceaftale med i prisen, eller fast pris pr. kilometer. Når du køber eller leaser en ny KIA – uanset om det er firmakøb, eller leasing, så er servicen typisk altid inkluderet i prisen du betaler pr. måned hvis du ønsker den facon. (dæk dog undtaget).
Ejer du selv bilen, kan du sagtens få en service kontrakt – du skal blot ringe 96101181 til eftermarkedschef Peter Hasse, der spørger ind til dit kørselsmønster, før han laver dig et godt tilbud.
-
Servicekontrakt
De fleste kunder der køber ny bil i dag, køber nu også samtidig en service og eller reparations kontrakt (garantiaftale).
Det gør de fordi det er 20-30% billigere samlet set, og fordi det er det mest bekvemme, og let at overskue. Let, enkelt, billigere. En servicekontakt kan tilkøbes særskilt. Læs mere her!BMW Servicekontrakt
Ring 96101181
Mini Servicekontrakt
Ring 96101181
KIA Servicekontrakt
Tilbydes på Meiniche lokalaftale
Ring 96101181
at få en skade på din bil
Du har altid frit værkstedsvalg!
Flere forsikringsselskaber henviser til det de kalder ”fordelsværksteder” eller ”skadescentre”
Det er som oftes ikke værksteder, der er autoriseret til at reparere hverken KIA, BMW eler Mini biler.
Du risikerer derfor, at din bil bliver repareret af personale uden særlig uddannelse, eller kendskab til din bil.
Vi har mange års erfaring i netop Kia og BMW biler (Mini fra foråret 2024), det korrekte udstyr og den nødvendige uddannelse.
Det sikrer at arbejdet udføres korrekt, efter fabrikanternes foreskrifter og med originale dele – de dele der passer bedst!
Hos Meiniche stiller vi selvfølgelig en gratis erstatningsbil til rådighed i reparationsperioden, på lige fod med de aftaler forsikringsselskaberne har med deres ”fordelsværksteder”
Det gælder selvfølgelig også hvis der er skader på bilens glas – f.eks. forruden.
Så husk, at det ALTID er dig som kunde, der afgør HVOR din bil skal repareres og ikke dit forsikringsselskab.
Kontakt mig på 9610 1181 eller værkfører Lars Pedersen 9610 1185 hvis du har spørgsmål.