De fleste kunder der køber ny bil i dag, køber nu også samtidig en service og eller reparationskontrakt. Det gør de fordi det er 20-40% billigere samlet set, og fordi det er det mest bekvemme, og let at overskue. Let, enkelt, billigere, kan finansieres sammen med bilen eller tilkøbes særskilt senere.
En hård påstand, men det er, hvad vore medarbejdere indestår for. Serviceudgifter er i dag en stigende del af dit bilbudget.
Derfor er det vigtigt, at vi giver vore kunder, hvad han/hun betaler for, hverken mere eller mindre. En stram kalkulation levner til gengæld ikke midler til alt for mange “krumspring”, men den sikrer til gengæld, at kunden, der ikke ønsker mere end “højst nødvendigt” kun betaler det højst nødvendige. Vi er certificeret af flere importører m.f. i diverse koncepter som ISO 14001 Miljøcertificering, QMA (kvalitets styring) , DAF-Miljøcertificering, værksteds- og værktøjskontrol. Vi anvender udelukkende originale KIA reservedele – det er et princip.
Meiniche Service har åbent mandag til torsdag fra kl.07:30-16:00 og fredag fra kl.07:30-14:00. Tidsbestilling på telefon 96 10 11 88 – eller hele døgnet på service@meiniche.dk NB! Du kan aflevere og afhente bilen uden for normal åbningstid i salgsafdelingen
Du kan trygt og roligt overlade din bil til vor sagkyndige karrosseriafdeling, der har de sidste nye værktøjer for branchen – og de bedste karrosseriteknikere til at bruge dem. Vore teknikere deltager jævnligt i karrosserikurser i Danmark, Sverige og München. Du kan bestille on-line på service@meiniche.dk Du får svar retur første kommende arbejdsdag, eller inden for åbningstid samme dag.
Skal man tro pressens undersøgelser, er prisen på service en flygtig størrelse. Sagen er den, at serviceintervallerne er vidt forskellige fra model til model.
I fordomsdage var det for hver 10.000 km. Så blev det for hver 15.000 km med et olieskift ind imellem og idag skal vore nye biler ofte kun tilses for hver 25-30.000 km eller 2 år vejl. Men en ting er sikkert – Københavnerpriser “oplever” du ikke hos Meiniche. Hos Meiniche oplyser vi altid gerne prisen, spørg os før du handler. Og hvis du tilføjer en servicekontrakt, er du sikret fast pris hele vejen.
Synes du, vi er for dyre, så er det bare ærgerligt for os, så får vi måske ikke ordren. I udgangspunktet udfører vi altid som et minimum, hvad servicebogen anviser. Serviceaftale med i prisen, eller fast pris pr. kilometer. Når du køber eller leaser en ny KIA – uanset om det er firmakøb, eller leasing, så er servicen typisk altid inkluderet i prisen du betaler pr. måned hvis du ønsker den facon. (dæk dog undtaget).
Ejer du selv bilen, kan du sagtens få en servicekontrakt – du skal blot ringe 96101181 til eftermarkedschef Peter Hasse, der spørger ind til dit kørselsmønster, før han laver dig et godt tilbud.
Tlf. 9610 1188
Tlf. 9610 1185
Email: service@meiniche.dk
Man - tors: 7.30-16.00
Fredag: 7.30-14.00
Lukket i service d. 18-19 maj.
Tlf. 9610 1176
Tlf. 4098 6612
Email:
kiasalg@meiniche.dk
Åbningstider Salg
Hverdage
Man-Fredag
kl. 09.00-17.00
Søndag
kl. 13.00-16.00
Ring 40986612
Steen Jørgensen
Ring 40700606
Jesper Meiniche
Tlf. 4070 0606
Tlf. 4050 3033
Email:
info.holstebro@bag.dk
Åbningstider Salg
Hverdage
Man-Fredag
kl. 09.00-17.00
Søndag
kl. 13.00-16.00
Ring 40503033
Jesper Meiniche
Ring 40700606
Kasper Ruby