• KIA
  • KIA

God service på KIA, BMW og andre mærker. Vi gør mere, hurtigere, bedre.

En hård påstand, men det er, hvad vore medarbejdere indestår for. Serviceudgifter er i dag en stigende del af bilbudgettet. Derfor er det vigtigt, at vi giver vore kunder, hvad han/hun betaler for, hverken mere eller mindre. En stram kalkulation levner til gengæld ikke midler til alt for mange "krumspring", men den sikrer til gengæld, at kunden, der ikke ønsker mere end "højst nødvendigt" kun betaler det højst nødvendige. Vi er certificeret af flere importører m.f. i diverse koncepter som ISO 14001 Miljøcertificering, QMA (kvalitets styring) ,DAF-Miljøcertificering, værksteds- og værktøjskontrol. Vi anvender udelukkende originale reservedele - det er et princip. 

Service- og Reparationskontrakt.

De fleste kunder der køber ny bil i dag, køber nu også samtidig en service og eller reparationskontrakt. Det gør de fordi det er 20-40% billigere samlet set, og fordi det er det mest bekvemme, og let at overskue. Let, enkelt, billigere, kan finansieres sammen med bilen eller tilkøbes særskilt senere.


Læs mere om KIA Servicekonrakt her!


Læs mere om BMW Servicekontrakt her!

 

Vores servicepriser

Skal man tro pressens undersøgelser, er prisen på service en flygtig størrelse. Sagen er den, at serviceintervallerne er vidt forskellige fra model til model. I fordoms dage var det for hver 10.000 km. Så blev det for hver 15.000 km med et olieskift ind imellem og idag skal vore nye biler ofte kun tilses for hver 25-30.000 km eller 2 år vejl. Men en ting er sikkert - Københavnerpriser "oplever" du ikke hos Meiniche. Hos Meiniche oplyser vi altid gerne prisen, spørg os før du handler. Og hvis du tilføjer en servicekontrakt, så er du sikret fast pris hele vejen.

Synes du, vi er for dyre, så er det bare ærgerligt for os, så får vi måske ikke ordren. I udgangspunktet udfører vi altid som et minimum, hvad servicebogen anviser. Serviceaftale med i prisen, eller fast pris pr. kilometer.

Når du køber eller leaser en ny KIA eller BMW - uanset om det er firmakøb, eller leasing, så er servicen typisk altid inkluderet i prisen du betaler pr. måned hvis du ønsker den facon. (dæk dog undtaget). Ejer du selv bilen, kan du sagtens få en servicekontrakt alligevel - du skal blot ringe 96101181 til eftermarkedschef Peter Hasse, der spørger ind til dine kørselsmønstre, før han laver dig et godt tilbud.

SERVICE BOOKING

Når skaden er sket...
Kan du trygt og roligt overlade den til vor sagkyndige karrosseriafdeling, der har de sidste nye værktøjer for branchen - og de bedste karrosseriteknikere til at bruge dem. Vore teknikere deltager jævnligt i karrosserikurser i Danmark, Sverige og München. Du kan bestille on-line på service@meiniche.dk Du får svar retur første kommende arbejdsdag, eller inden for åbningstid samme dag.
Meiniche Service Åbningstider
Meiniche Service har åbent mandag til torsdag fra kl.07:30-16:00 og fredag fra kl.07:30-14:00. Tidsbestilling på telefon 96 10 11 88 - eller hele døgnet på service@meiniche.dk NB! Du kan aflevere og afhente bilen uden for normal åbningstid i salgsafdelingen.
Hvis uheldet er ude...

Ring til BMW Mobile Care på +45 8030 4045. Tilgængelig 24 timer i døgnet - service m.- 07:00 - 22:00. Gratis på alle BMWer der er under 2 år eller som holder service på Aut. BMW værksted.
Har du et andet bilmærke, og finder du ikke hjælp, er du velkommen på telefon 4050 3033 - så skal vi prøve om vi kan hjælpe dig uden for normal åbningstid. Et tilbud - ingen garanti.
KIA arbejder på en mobilitets service, som endnu ikke er implementeret. 

Meiniche Service Åbningstider
Meiniche Service har åbent mandag til torsdag fra kl.07:30-16:00 og fredag fra kl.07:30-14:00. Tidsbestilling på telefon 96 10 11 88 - eller hele døgnet på service@meiniche.dk NB! Du kan aflevere og afhente bilen uden for normal åbningstid i salgsafdelingen.