KIA service

De fleste kunder der køber ny bil i dag, køber nu også samtidig en service- og eller reparationskontrakt. Det gør de fordi det er 20-40% billigere samlet set, og fordi det er  mest bekvemt, og enkelt at overskue. Let, enkelt, billigere, og kan finansieres sammen med bilen eller tilkøbes særskilt senere.

God service på KIA og andre mærker

Vi gør mere, hurtigere, bedre.   Ja! vi har normalt åbent.

En hård påstand, men det ér,  hvad vore medarbejdere lever op til og står inde for. Service udgifter er i dag en vigtig del af dit bilbudget.

Derfor er det vigtigt, at vi giver dig hvad du betaler for, hverken mere eller mindre. En stram kalkulation levner ikke midler til alt for mange “krumspring”, men den sikrer til gengæld, at “kunden”, der ikke ønsker mere end “højst nødvendigt” kun betaler det højst nødvendige.

Vi er Danmarks eneste Miljøcertificerede KIA Service værksted. Vi er certificeret af flere importører m.f. i diverse koncepter som ISO 14001 Miljøcertificering, QMA (kvalitets styring) , ABAS-Miljøcertificering, DTi-værksteds- og værktøjskontrol. Vi anvender udelukkende originale KIA reservedele – det er et princip. Spørg os før du handler!

Ring 9610 1188 når du har brug for hjælp!
Eller book service her på siden!

7+ Service

Din bil har indtil nu været dækket af KIA’s enestående garanti på hele 7 år eller 150.000 km. Det betyder, at du ikke har skulle bekymre dig om reparation på din KIA. Efterhånden som din KIA bliver ældre, vil behovet for vedligeholdelse ikke blive mindre.

Netop derfor har vi udviklet KIA 7+, som sikrer, at din KIA gennemgås på mere end 20 punkter af en KIA tekniker. Din KIA vil altid være driftssikker og sikkerhedsmæssigt kørende til en væsentlig reduceret pris. Du sikrer ligeledes, at monterede reservedele er originale, og de er testet og udviklet til din KIA. Spørg værkfører Lars Pedersen på Tlf. 96101185 direkte!

Vores servicepriser

Skal man tro pressens undersøgelser, er prisen på service en flygtig størrelse. Sagen er den, at serviceintervallerne er vidt forskellige fra model til model.

I fordomsdage var det for hver 10.000 km. Så blev det for hver 15.000 km med et olieskift ind imellem og idag skal vore nye biler ofte kun tilses for hver 25-30.000 km eller 2 år vejl. Men en ting er sikkert – Københavnerpriser “oplever” du ikke hos os.
Hos Meiniche oplyser vi altid gerne prisen, spørg os før du handler. Og hvis du tilføjer en servicekontrakt, er du sikret fast pris hele vejen i op til 7 år.

Synes du, vi er for dyre, så er det bare ærgerligt for os, så får vi måske ikke ordren. I udgangspunktet udfører vi altid som et minimum, hvad servicebogen anviser. Serviceaftale med i prisen, eller fast pris pr. kilometer. Når du køber eller leaser en ny KIA – uanset om det er firmakøb, eller leasing, så er servicen typisk altid inkluderet i prisen du betaler pr. måned, hvis du ønsker den facon. (dæk dog undtaget).

Ejer du selv bilen, kan du sagtens få en KIA servicekontrakt – du skal blot ringe 96101181 til eftermarkedschef Peter Hasse, der spørger ind til dit kørselsmønster, før han laver dig et godt tilbud.

Bookingformular

Brug formularen

Skriv dit telefon nr. og e-mail i formularen

Vælg service område

Beskriv dine behov og ønsker

Vi kontakter dig indenfor 24 timer